Forex tipp

................................. A sikeres trader rendelkezik a megalapozott ismereteken túl a következő tulajdonságokkal: ..... türelmes ..... következetes ..... fegyelmezett ..... megbízik alkalmazott eszközeiben

A bika lassan kiszenved?

2010. június 15. 23:33 - one x one

Na, kérem szépen. Visszajöttem. Megnéztem a hegyeket és eltörtem a sarokcsontom. Vicces dolog bottal járni, de remélem nem tart sokáig. :)

Mai napon nem kereskedtem, mert nem működött jól a mobil technika. Most nézem a grafikonokat és nem feltétlen a további emelkedés jeleit látom. Szerintem az egyes kereskedők szerint egzotikusnak tartott USD/HUF devizapár igen jó indikátor. Ha megnézem 8 órás bontában, akkor visszakívánkozik a mostani szintekről. Márpedig, ha gyengül a forint, akkor a világban nem dúl az optimizmus.

Olaj, kedvenc devizáim is kényes szinteken vannak.

Ismételni szeretném magam:

  • óvatosan poroszkáljatok a pénzügyi szupersztrádán
  • ne kereskedjetek hírek, hírlevelek alapján
  • egyértelmű jelzés hiányában ne nyissatok poziciót
  • FIGYELNI AZ INDIKÁTOROKAT!

Szép napot és sok pénzt mindenkinek!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://forextipp.blog.hu/api/trackback/id/tr732084882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása