Forex tipp

................................. A sikeres trader rendelkezik a megalapozott ismereteken túl a következő tulajdonságokkal: ..... türelmes ..... következetes ..... fegyelmezett ..... megbízik alkalmazott eszközeiben

WTI spot Oil short

2010. szeptember 10. 20:49 - one x one

No, kérem 1 kis történelem. Az USD/CAD pozim 1 módosabb bukóval zárult, mivel elérte azt a szintet mínuszban, amit már nem tudtam nézni. Az 5 és 15 perces réseket kezdem nem kedvelni. Asszem kizárólag csak a négy kedvencemnél fogom lekövetni.

Most az olajjal küzdök. Szintén rés. 1 és 2 óráson is megvan, illene betölteni. Talán le kellene szoknom erről. Olyan szépen le lehetett volna kereskedni az emelkedés korrekcióját. Az RSI 5 percesen 96-ig emelkedett. Ilyen esetben normális ember megvárja míg visszajön 70 közelébe, majd vásárol és zsebre teszi a 20-60 pont nyereséget instrumentumtól és piactól függően. Ezt igen jól tudom, de mégsem ezt tettem, hanem a kalandosabb résbetöltést választottam. Kis longot vettem határidőn, de azt 60 pip nyereséggel eladtam és most fedezet nélkül kószál a shortom.

Ez van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://forextipp.blog.hu/api/trackback/id/tr772287151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása