Forex tipp

................................. A sikeres trader rendelkezik a megalapozott ismereteken túl a következő tulajdonságokkal: ..... türelmes ..... következetes ..... fegyelmezett ..... megbízik alkalmazott eszközeiben

Dow rés

2010. szeptember 13. 22:39 - one x one

Asszem kezd "rés" fóbiám lenni, mert az éjjel gazdagabb lettem 1 Dow shorttal, amit szintén ilyen indíttatásból nyitottam és ragaszkodom a célhoz, ezért még mindig nem zártam. Ezzel az akcióval már két adag veszteséges pozim ketyeg. Kicsit kellemetlenül érzem magam, mert nem akarnak a jó irányba sétálni. Márpedig nem hiszem, hogy az olaj, vagy Dow 1-2 órás grafikonjain helye lenne az ilyesminek. Lehet, hogy giga veszteséget realizálok a makacsságom miatt?

Az EUR/USD és EUR/JPY pároknál is megfigyelhető a jelenség, igaz csak 15 perces, vagy alacsonyabb felbontásban. AUD/JPY estére töltötte be. Dow indexbe simán bele lehet képzelni 1 helyes kis szigetfordulót is pl. 4 óráson.

Kétszóval - nem értem. EUR/JPY nagyon beszűkült óráson. Ki tudja merre indul? Tra-la-la-tra-la-la... Készen vagyok...

Szólj hozzá!
Címkék: rések

A bejegyzés trackback címe:

https://forextipp.blog.hu/api/trackback/id/tr72294190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása